(3)

Årets andra dopp

Det var åå sjukt varmt idag på jobbet så när jag kom hem tog jag, inneboende med tjej med oss hundarna och åkte till en liten strand ca 4 km hemifrån. Det var inte en kotte där så vi släppte andie löst och han plumsade i j#kligt fort. Han älskar att bada. Sen plummsade vi andra i och guud såå sköönt. Var nog i en timme tror jag. Det var helt tomt på folk, viserligen var det en liten strand men ändå. Kanske åka dit imorrn med om jag orkar.

Nu ska jag glo på dumburken. Kjam

2009-06-30 @ 19:58:34

Postat av: Jan Säll

Skönt antar jag. :)

09:26:31 den 2009-07-01

Postat av: Catrine

Låter härligt, lite avis blir jag haha.

Har semester från idag och var tog sommaren vägen? Har du sett den? :(



Kram

10:53:45 den 2009-07-03

Postat av: Elin

Svar: ne, jag bor i Lidköping så vi va och kollade på fallens dagar ifjol :) Har faktiskt ingen aning om när det är iår...

17:36:13 den 2009-07-04


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.