(1)

Party och ny design

Nu är nya designen färdig, nästan. Ett litet problem bara men jag vet inte om alla ser det eller bara syns på min dator. Högst upp under nyaste inlägget och den extra menyn är det vitt ba´kom allt men bara om jag visar sidan i helskärm och inte som minimiserad, hur ser den ut för er. Har även tagit bort reklamen längst ner, fick inte ut något av den ändå så jag bort med skiten, hihi.

Glömde berätta att vi hade grillparty med släkten i lördags. Riktigt kul. Tog inga bilder men en av mina kusiners vänner tog en massa. De syns på Facebook. Hon heter Catrin så ni får lägga till antingen henne eller mig så kan ni se dem.Det var mina ingifta kusiner ich ingifta faster och deras kusiner och en hel del respeltive plus de i min familj. Var runt 15 stycken tror jag. Blev en hel del alkohol, sång och skratt. Satt uppe tills halv tre och bara njöt av sommaren och sällskapet. Tyvärr träffar vi bara den sidan av släkten när vi är här så vi får passa på att ha kul under den tiden.

Nu ska spöa skiten av lillebror i marioparty hihi.
Nån som har et förslag på några andra multiplayer spel till gamecube. Har börjat tröttna på de jag har och vill inte uppgradera till Wii än?

Pöss pöss

2009-07-29 @ 13:10:32

Postat av: Andie

Sitter iofs vid makens dator just nu men det vita du snackade om syns även på denna dator. Designen är iaf riktigt cool tycker jag.

14:40:58 den 2009-07-29


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.