(1)

J#kla dator!

Sitter bara och flamsar framför datorn för jag har sveriges huvudvärk och orkar inget annat men nej, Efter ca 1,5 timmar lägger den av för att den blir så varm. Går inte att ha händer eller fingrar på den för då bränner man sig. Morr, nåpn som känner till nåt tälle med billiga men bra datorer. Det värsta är att jag har knappt pengar till mat m.m. och då definitivt inte till en dator. Sen är det älsklingens tur att få en ny. Hans är mkt äldre men om datorn fortsätter kanske jag bara sätter in den här hårddisken i min gamla dator och så bli av med trådlöst och allt sånt kul. Nu ska jag baka bröd och ducha och slänga mig framförtv:n för nu dör snart datorn. Shit va varm den börjar bli pöss

2009-07-04 @ 19:59:52

Postat av: Andie

Jobbigt att din dator har börjat bråka med dig.

Och ang huvudvärk, you and me both säger jag bara.

10:34:35 den 2009-07-05


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.