(4)

Första doppet i havet för iår

Egentligen skulle badet blvivt igår men de andra kom så sent så all planeringen gick åt skogen. Men inte hela världen. Eftersom det är semester är inga planer helt fasta. Iallafall så var det helt underbart. Ganska varmt för att vara i havet men tyvärr var det massor med brännmaneter. Kunde inte riktigt slappna av men skönt att bada ändå.

Har även tagit bort gelén från naglarna och klippt av dem till halva längden. Känns sååå konstigt. Haft väldigt långa länge och nu är dem normala. Nu ska jag passa på att pyssla om dem ordentligt nu när jag har tid och gelén är väck.

Nu börjar Poirot. kram

2009-07-26 @ 21:35:41

Postat av: Lisa

SV: oj tack så jättemycket! Jag förväntade mig inte alls den här responsen, men kul att du blev intresserad av min berättelse! =) Jag kommer säkerligen att ha en frågestund senare, så om du har några frågor då: ÖS PÅ! Jag svarar på det mesta om det mesta ^^

Jättefin blogg btw! =D Kram

11:47:57 den 2009-07-27

Postat av: Lisa

Har frågestund på bloggen, passa på att fråga =)

15:13:54 den 2009-07-27

Postat av: Lina

Hejhej :)



Gud så härligt att vara på kusten och bada i havet, hälsa alla ifrån mig,speciellt storebror :D - du får ge honom en kram .

19:27:29 den 2009-07-27

Postat av: J.

Sv: Kul att du gillade min gäst bloggare :) Är allt bra med dig då?

19:45:13 den 2009-07-27


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.