(3)

Äntligen

hittat hur jag får en bild på hela bakgrunden. Ha, imorn ska jag fixa resten av designen. Vad tycks av bilden.

Pöss

2009-07-28 @ 00:09:47

Postat av: J.

Sv: Okej. Jaa precis, alla kan bli vackra på foton! :D

09:42:07 den 2009-07-28

Postat av: Lisa

skiiitasnygg bild ju!! Urhäftig!! =D



SV: tack så mycket! Japp,de e min naturliga hårfärg, har aldrig använt några som helst blek-eller färg medel för att få mitt hår som det är nu. Solens inverkan ;)

10:32:49 den 2009-07-28

Postat av: Lina

Ja, vi åker nog själva till åland, blir skönt det oxå. Få varva ner, långt borta.



Bilden är jätte cool :D

kram <3

11:04:49 den 2009-07-28


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.