(1)

Nytt akvarium, vill ha...

Skulle bara kolla efter en ny lysrörsramp till mitt gamla akvarium och sen fastnade jag. Finss massor med snygga. Hittade en sda i stockholm där man kan specialbeställa alvarium. Har velat gör det länge eftersom jag har tre stora sköldpaddor behövs det ett bredare än de som finns. Skulle jag vinna en massa pengar skulle jag köpa ett nytt till mina aggressiva troll. Hittade hursomhelst en ny ramp. Håller mig till ett vanligt dubbelrör som kostade ca 600 kronor. Ska till glasmästaren sen och fixa ett täckgla men duken får funka så länge.

Idag ska vi försöka hämta snöslungan och gräsklipparen som är hos systers ex. Dem skulle låna dem tills mamma eller pappa behöver det. Päronen bor i lägenhet båda två men iinte vi längre så nu norpar jag den. Hoppas dem är hemma bara.Är trött på att skotta hihi.

Ha en skön dag.

2009-01-26 @ 11:58:53

Postat av: paplon

det e ju bra om dom kommer till nytta så hämta dom du.

12:27:26 den 2009-01-26


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.