(3)

Nyårslöften?

Har ni funderat på nyårslöften? Varför ger man dem och varför håller man dem inte. Väldigt ofta handlar dem om att man ska banta, börja träna eller sluta röka. Dessa löften håller oftast bara i ett par dagar eller om man har tur i nån månad. Varför kan man inte hålla dem och vart kommer tradiotionen att ge nyårslöften ifrån?

Har återigen fastnat på mina tv-droger. Morr, skulle ju vända på dygnet. Ska önska mig dessa serier i present.

2009-01-08 @ 01:45:05

Postat av: Andie

Jag höll mitt löfte jag gav för 2008 faktiskt hela året och det var att inte ge några löften ;-) Och eftersom det gick så bra så lovade jag samma sak inför 2009. Men vart traditionen kommer ifån det har jag ingen aning tror att det handlar om att man vill skapa något nytt inför det ny året osv.

Har du några löften då?

09:50:20 den 2009-01-08

Postat av: Johanna

mysig blogg :)

10:01:47 den 2009-01-08

Postat av: Sofia

HEJSAN! :D

Vilken fin blogg du har! Jag gillar verkligen dina inlägg då de är roliga och varierande, good work!

Här kikar jag in fler gånger!

Jag skulle bli toppenglad om du besökte mig och lämnade en kommentar? :) Ha det bra! /SOFIA

http://www.sofiajoohansson.blogg.se

18:41:12 den 2009-01-08


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.