(0)

Nån som kommer ihåg Take That? Åh tonåren.

Sitter och bloggar och lyssnar på avslappnande musik och vad hör jag? Gary Barlows. Oo, vilka minnen jag har av den karl. Var min favorit i gruppen. Fastnar alltid för dem välklädda. Gillade för övrigt Kevin i Backstreet boys, ännnu en kostymnisse. Hursomhelst, började tänka på alla minnen och på vad man gjorde som ung. Hur lätt allt var, fast man inte tyckte det då. Största problemet var vilken hårfärg man skulle ha den veckan eller vilka skor man skulle ha på festen. Gud, tänk om man kunde komma tillbaka dit. Så roligt man hade, iallafall jag. Hur var era tonår, lyckliga?
Om ni kunde ändra något, skulle ni det  och isåfall vad?
Själv skulle jag inte ändra på något alls. Skulle man ta bort något  förlorar man en erfarenhet som hjälpte till att skapa den personen man är idag. Kan bero på att jag är väldigt med vem jag är idag.

Nä mer bloggande. kram

2009-01-29 @ 00:57:17


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.