(5)

Ingen ork

Har ingen ork idag. Har precis gått upp och jag fick kämpa upp ur sängen. Fick massage av min älskling igår och trots att det var skönt är jag mör idag. Ska försöka smöra lite ikväll så han masserar då med. Märks att man är stel. Skulle väl egentligen gå till en riktig massör som kan ta i men vem har tid.

Bestämde mig igår att från och med nu är det inget chips eller popcorn förutom en dag i veckan på helgen. Får äta fyra rutor choklad vid lingonvecka och sen inget mer. Höll mig från popcornen igår men några rollo vart det, men bara runt 5 stycken. Måste ta itu med min vikt och mitt ätande på kvälen. När jag är ledig äter jag för att jag är uttråkad och när jag jobbat kväll för att jag är hungrig men nu ni... Nu är hårdhandskarna på. Inget småätande och inget godis. Är jag hungrig ska jag ta en frukt eller liknande och så ta med mig till jobbet. Brukar alltid bli hungrig när jag ska sluta. Ska börja med det och komma igång med promenader och träning igen men en sak itaget.

Nu måste jag tvätta. Ett berg av tvätt som snart kryper till maskinen själv. Kram allihopa

2009-01-28 @ 10:49:54

Postat av: Mimmi

Hej :)

tack för din komentar :)

ush inget roligt med tvätt .

11:08:26 den 2009-01-28

Postat av: Stina

Det var en helt underbar resa :) Har också tvättdag idag inte såå kul...

11:49:38 den 2009-01-28

Postat av: Jana | FRÖKEN GRÖN

Svar

Tack snälla för den fina kommentaren.

Ja Friskis är himla bra. Annars tränar jag både på deras gym och går på spinning där men jympan var en helt annan sak, ha ha!

12:19:09 den 2009-01-28

Postat av: The Cat

Borde.med.försöka.äta.mindre.godis,men.aldrig.att.

jag.slutar.med.choklad!=)



13:55:16 den 2009-01-28

Postat av: Matilda

Sv: Just det ja! Så kan man ju göra, det hade jag inte en tanke på.. Tack för tipset! :)

20:17:09 den 2009-01-28


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.