(1)

Äckliga kryp.

Köpte äckliga, tjocka maskar till mina sköldpaddor för några dagar sen och idag såg vi att påsen var öppen och kvar var bara 2 av sex stycken. Ioouh, disgusting. Kommer få jätte svårt att sova. För ett par år sedan var vi i vår sommarstuga och vaknade av att det kröp på mig. En massa flygmyror hade lagt ägg i min och systers säng. Sen dess har jag svårt för kryp runt sängdags. Har doch inte sett äckelmaskarna så jag har bestämt att katterna ätit upp dem, snääälla.

Har kommit på vad jag vill göra med min "klädkammare". Stod och funderade på vart jag skulle ställa symaskinen. Snilleblixt... har vårat gamla skrivbord kvar i gottsunda så nu ska klädkammaren bli hobbyrum. Ska ställa bordet längs ena väggen och ställa alla mina pärlor, sygrejor och nagelgrejor där. Kan bli lite tajt att få plats med bokhyllorna men då får jag ställa dem någon annanstans. OOO, så roligt. Så vuxen jag känner mig, ett hobbyrum. Iof ska gubben få ett snickeri rum så det blir ju iallafall jämnt.

Har hämtat ännu mer saker från lägenheten så nu är det bara lite städgrejor och tre saker till kvar. Kändes konstigt att vara där utan några möbler. Det ekade och såg så tomt ut. Kändes lite sorgligt men, men. En epok sluat och nästa börjar.

Ska återigen påminna om gratisbio, sidan där du kan få gratis biobiljetter och presentkort. Klickar ni på bannern på min sida får ni 50 poäng för att ni gått med plus 25 när ni samlat 100 poäng.

Nu ska jag se på Jordan rättsläkaren min nya drog. Bye Bye

2009-01-07 @ 00:34:53

Postat av: Andie

Blä för äckelmaskar!!! Pansen eller kissarna har nog ätit upp dem får vi hoppas!



Va fuskigt att du kan ha ett alldeles eget hobbyrum. Det skulle jag också vilja ha!! Kommer säkert bli göö´r fint när du fått ordning på sakerna.

00:54:00 den 2009-01-07


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.