(0)

Vinterkräksjukan och dyrare natur.

Japp, för första gången har jag fått vinterkräksjukan Visserligen en mild variant. Har inte haft alla symptom men tillräckligt. Har (och är) sjukskriven från jobbet. Skulle ha haft ett förstadagsintyg som jag inte skaffade för att jag, ja, jag vet inte. Ni som könner mig vett att jag ibland ältar saker så idag ringde jag till min chef och pratade. Nej, jag skulle inte ha ett intyg än. Det var om min frånaro blev värre eller inte ändrades. Så var det med min oro, tur tt jag inte väntade en dag till. Pratade även om surgubben och hon visste mycket väl vem det var och hon kände redan till problemet men uppskattade att jag kom till henne på en gång. Hon sade även att han inte sagt något, vilket han brukar göra när det är något annant så antingen har han glömt bort det eller så, ja jag vet inte. Har kanske är senil, hihi.

Märks när jag är sjuk. Satt framför tv:n hela dagen igår så idag kliar mina händer och kropp massor.Tyvärr mår jag fortfarande inte så bra så jag klarar inte av nåt. Gick på en väldigt långsam promenad och satt ihop en hundgrind.
Inneboendes hund äter allt från mina underkläder till kattsand och läppsyl. Han är även på vår gravida honkatt så nu har vi satt upp en grind så hon kan vara ifred. Tyvärr så går alla nya vanor ut på vår egen hund. Han låter bli allt och är inga problem med men nu får han stå ut med en massa konstiga regler och grindar. Tycker lite synd om min bebis, kan ju inte göra som han är van med längre men men. Det går väl ett tag . Är inte en permanent lösning detta heller så Aku försvinner sen.

Fick ett samtal igår av mammas bekants dotter. Hon har en chihuahua blandis som hon inte kan behålla. Hon har fått ett nytt jobb så¨hunden får vara hemma själv för länge. Är ca 5 månader och jättesöt så känner någon sig manad lämna en kommentar och  mailadress så skickar jag er vidare.

Satt och kollade på ett byggprogram där de bygger ett helt bygg av trä. Blev mycket billigare och håller längre. Undrar då varför små saker som en träskärbräda mer än en av plast. Plast måste framställas och trä, öh, hyggas ner och lackas. Nån som vet varför natur i små delar är dyrare. Bara en liten fundering.

Har gjort e header till  min mamma. Hade inget att göra och lekte med photoshop. Vill nån ha en skicka mig bredd oc höjd och lite info om hur ni vill ha den så fixar jag det. Kankse inte klättrar på väggarna medans jag är sjuk då.

2009-02-18 @ 22:33:32


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.