(5)

Utmanad!!!

Nu har Andie utmanat mig och  jag antar utmaningen och utmanar andra i sin tur!!!

Blev egentligen utmanad för länge sen men har inte haft tid att fixa med det förrän nu såå.
Men här kommer det.

Regler:
1; Länka till den som har utmanat dig.
2; Berätta sju sanningar om dig själv.
3; Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4; Skriv ett meddelande i de 7 personernas bloggar så att dom vet om utmaningen.

1: är en riktig bokmal och skulle jag få skulle jag läsa dagarna i ända.
2: älskar att möblera om, helst mitt i natten
3: är en riktg klantskalle och kan snubbla på allt
4: hatar att se disk på diskbänken men är för lat för att ta hand om det
5: sticker ut tungan när jag tänker
6: kör som en rallyförare
7: älskar snö, blir som en liten unge så fort det snöar.

Jag utmanar
a linux user in a windows world

från början

edorollspelet

livets babe

catkiwi

ellinnutti

min virriga vardag


2009-02-07 @ 00:18:12

Postat av: Mimmi

många utmaninger som går runt här nu :)

Det är roligt att gå in och kolla på ,men jag skulle nog inte klara av det:D

14:20:35 den 2009-02-07

Postat av: MALIN

Fin header! =D

11:54:24 den 2009-02-08

Postat av: Malin C

Ja visst är det:) Så det e kul när det slår rätt

12:46:58 den 2009-02-08

Postat av: identity

sv: vad av "ingen reklam tack" var det du inte fattade?

14:31:59 den 2009-02-08

Postat av: Wicke

Hör ni, hoppas ni kom hem ordentligt. Mattan får ni ta nån annan gång. Hälsa Robban från farfars Eeva. Hon var här och fikade idag. I FYRA TIMMAR!!! Ja, ja, till slut åkte hon. Vi har inte setts på typ fem år, och jag har inte saknat henne...

22:47:16 den 2009-02-09


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.