(2)

Smått och gott

Jo, det har inte hänt så mycket sen sist.

Är inte riktigt färdig med kompisens blogg. Har liet små saker kvar som att inläggen hamnar bakom reklamen, lite mysko men sak fixa det i helgen.

Sköldisarnas lampa kommer idag så gubben får hämta ut den. Äntligen ska dem få ett ordentligt ljus.

Får nu övningsköra med dem som vill. Skulle ha velat gått kursen med gubben så han kan börja öva och kanske köra upp till skidstugan sen i mars. Men men, får se om jag kan hitta på något tills dess.

Har klippt av mina naglar och det känns jättekonstigt oh dem är totalt demolerade. Tröttnade på att behöva fylla på och fixa kanterna med gelen hela tiden så nu åkte dem av. Är ett bra alternativ om man orkar hålla på hela tiden men efter ett halvår har jag tröttnat. Får ju inte ha långa naglar på jobbet heller så...

I helgen ska vi fira både min mamma och gubbens. Båda på lördag, hihi. Dem ska få nästan samma sak men kommer inte skriva vad nu eftersom dem läser bloggen. Ska bli kul att träffa dem igen. Var ett tag sen nu.

Nu måste jag äta lunch och sen bär det av till jobbet. Ha en bra dag allihopa

2009-02-05 @ 14:04:32

Postat av: Anonym

Va fin blogg du har :)

22:52:24 den 2009-02-05

Postat av: Charlotte

Sv; Tack ^^ Jag håller för munnen för att jag alltid blir så förbannat konstig på bilder annars >.<

13:42:32 den 2009-02-06


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.