(1)

Jag blir sååå illamående.

Har precis kollat färdigt på treans program om överviktiga personers kamp. Är själv överviktig me jag kan inte förstå hur man kan vräka i sig så mycket mat. Blir illamående av att bara titta på vissa maträtter dem kastar i sig i mängder. Äter fel själv men aldrig för mycket äter nästan för lite och sen något sött istället. Blir bara illamående av att se denna osunda mat folk äter. Blä och stackars människor som inte kan stanna. Är definitvt en sjukdom enligt mig, hoppas för alla dessa människor att dem hittar ett hjälpmedel.

Bye bye igen hihi

2009-02-18 @ 23:07:47

Postat av: mimmi

Jag håller med dig .. vissa av personerna har en sjukdom som gör att di mycket lätt blir överviktiga.men vissa kan inte förstå det.

Jag har inte ett sånt problem snarast tvärtom .men jag lider med dom som har det .

Så finns det vissa som bara äter och äter ,många säger att de får skylla sig själv ..men det ligger nästan alltid en orsak bakom attde äter så mycket..sen kan de inte sluta

18:31:05 den 2009-02-19


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.