(5)

I`ve got the munchies, a lot.

Är så godis sugen att jag blir tokig. Vet inte vad jag är sugen på. Har ätit lite chokladpudding och har en underbar karl som är ch handlar lakritsnappar och hjärtan, får se om det hjälper. Blir så här ibland närjag är sjuk, usch.

Iag har vi sett Loke live tillsammans med Olivia Bergdahl tror jag hon hette. Loke är en helt otroligt rolig och carmig trubadur som tar upp alla möjliga problem från droger till rasism. Olivia är en estradpoet och riktigt duktig sådan. Var himlans roligt att göra något annat än att bara sitta och häcka. Tog lite bilder och sånt men som det verkar är jag dålig på att lägga ut sånt.

Om två eckor ska vi till fjällen och åka skidr. Åker varje år och jag hoppas att jag inte gör mig illa iår men det är väl dags. Har klarat mig i flera år nu så jag bryter väl säkert nåt, hihi. Ska dock försöka låta bli. Iår ka storasyster och hennes 3 åriga dotter med. De har inte varit med sen lillan föddes så det ska bli kul. Dels att se syster åka för första gången på länge och se lillans allra första skidåkning. Hoppas det går bra. Gud vad jag längtar.

Längtar även tillbaka till jobbet. Är så uttråkad och har så mycke energi att jag var ute och skottade så mycket idag att jag pajade handleden, igen. Typiskt mig. Ingen kontroll när jag har för mycket energi. Igår sydde jag gardiner till badrummet så nu finns det inget kvar i huset att göra heller förutom att koppla in andra tv:n som inte vill få någon kontakt med antennen. En dag kar sen kan jag ta ut all energi på gamlingarna.

Sitter och kollar på Birgit Jones dagbok två och det är ju sååå synd om henne. Herregud, stackarn har ju noll koll på någonting. Nu ska jag kolla färdigt på stackarn. Kram

2009-02-22 @ 21:56:48

Postat av: Andie

Hoppas du blir frisk snart! Tänkte fråga dig hur du jobbar till veckan jag skulle behöva lite skönhetsvård med hjälp av dig plus att det skulle vara kul att träffas och snacka skit.

22:48:14 den 2009-02-22

Postat av: Jasmine

Tack så mycket :D

22:55:34 den 2009-02-22

Postat av: mary

hejhej! andie tipsade mej om din blogg, för jag skulle behöva lite bloggdesign hjälp. Jag vill byta headerdesign, till en sådan här (www.myanalife.blogg.se)och hon trodde att du kanske kunde hjälpa mej.



/Mary

15:26:05 den 2009-02-23

Postat av: Daniel

åå e oxå godissugen - har ska vi överleva?

15:42:28 den 2009-02-23

Postat av: mimmi

oj oj inte lätt att vara godis sugen :)

men om man äter godis så får man ju mer energi ..det behöver väl inte du :D efter att ha läst vad du har skrivit så verker du ha energi i överflod:)

14:38:14 den 2009-02-24


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.