(3)

Himmelriket!

Just nu, bor jag i himmelriket. För er som inte känner mig så älskar jag snö och här hemma har vi ca 3 decimeter. Det hänger ner från träden och hela landskapet är vitt, mjukt och vackert.

Igår var hos svärmor, pappa och mamma och Ikea. Kom hem ca hlav två på natten. Så idag har vi tagit det lugnt. Sov till tolv sen har jag bara varit på affären och skottat på framsida. Såå skönt. Ska jobba imorrn sen är jag ledig 4 dar och har bara roliga saker inplanerade.

Har haft en nackspärr på gång i ca en vecka och det är sååå irriternade. Föredrar hellre att den blossar ut så jag kan ta det då istället för att vara lite småstel och värkig. Morr, får lite huvudvärk utav  ett oxå så humöret är lite blä. Men.men man kan inte få allt.

Nu ska jag ixa naglar och glo på dumburken, kjam

2009-02-08 @ 19:45:46

Postat av: identity

sv: jag är bara less på all reklam om gratisbio, gratiskläder, gratissmink, gratispengar, gratisgodis gratis, gratis, gratis...

19:57:37 den 2009-02-08

Postat av: Tobias

Tack så jätte mycket:)

03:40:21 den 2009-02-09

Postat av: Mimmi

Vi har också mycket snö nu . men det är först idag jag har tyckt om snön för idag var det SOL så det var så vackert ute . så man passade på att gå ut på en promenad ett par timmer:)

16:03:55 den 2009-02-09


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.