(1)

Bloggen färdig

Äntligen nöjd. Har suttit med bloggdesignen från klockan 2 och nu är jag för första gången riktigt nöjd. Ville ha ett vintertema då jag vill följa årstiderna s då har jag väntat på bilder. Tog en massa fina bilder på vår första vinterpromenad här på landet. Sen skulle jag hitta en guide hur man gör en semless tile ,eftersom jag skulle ta en egen bild som bakgrund. Det tog ett par dagar att hitta en guide som funkade men idag så. Gjorde sen en header (sorry norrläningen, ville leka lite själv) och då fastnade jag i photoshop. Är för övrigt ett extremt roligt program där man kan göra allt.  Sen var det ju alla smådetaljer som menyns färger och länkarna och allt annat smått och gott men nu så.

Är sååå nöjd. Tom så snygg att vår nya inneboende ville att jag skulle  fixa hans blogg. Får göra den från scratch, hihi. Blir mitt nästa projekt.

Har pratat om att byta bloggvärd men är rätt så nöjd så det får bli under semestern eller nåt sånt. Ingen tid just nu.

Startat om med min hälsa from 28/1 och har gått riktigt bra. Ska inte småäta eller äta massor med godis. Chips m.m. en gång och veckan och har faktiskt hållt förutom igår då jag åt lite popcorn. Gick även på långis men Andie idag och gud så skönt det var. Har äntligen hittat en bra promendasträcka där han kan springa löst. Rundan tar ca en timme att gå så det var alldeles lagom.

Måste skaffa nya linser. Har inga månadslinser kvar och bara sju av endags linserna. Ska ta en synundersökning först. Fick halva priset på specsavers så det skulle kosta 150 kr så nu ska jag trolla lite igen. Måste gå då jag ser konstigt med linsera som jag har kvar. Får se hur jag löser det.

Låg i solariet igår och kunde inte sänka ansiktskanonen så jag ser ut som en liten räka. Alldeles rosa skimrig. Smörjer in mig med kylbalsam hela tiden så jag inte ska flagna. Har lugnat sig avsevärt sen igår så jag håller alla tummar att det ska försvinna tills jag ska jobba imorrn.

Nu ska jag tvätta. Vi hörs

2009-02-03 @ 18:20:03

Postat av: Mimmi

Det blev en snygg blogg)

Grattis

17:09:56 den 2009-02-04


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.