(1)

Usch vilken början

Vaknar med sveriges huvudvärk och tänker att blä jag skiter i det här. Går up på toa och nyser så jag löder näsblod. Fy f#n. Tittar ut och sen är alla problem borta. Vi har ca 2 dm snö och det öser ner fortfarande. Det var snö när jag kom hem igår oxå så jag och pans var ute och lekte då men jag trodde inte att det skulle ligga kvar idag.

Hm, får vi en vit jul kanske? Nu ska jag ut och skotta.

2009-12-15 @ 10:43:23

Postat av: Andie

Jag tar inte ut något i förskott ang. snön men det hade minst sagt varit trevligt om vi kunde få en vit jul i alla fall.

10:48:02 den 2009-12-16


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.