(3)

Oj, det var länge sen och saker har hänt.

Har inte haft motivation att skriva. Tycker inte att det hänt så mycket och vill inte vara en sån bloggare som jämnt skriver typ, inget hänt. Dessutom så är det knappt några som läser så...


Vi har haft ett väldigt lyckat glögg party den första advent. Vi provade massor olika glögger och pratatade en mass strunt och flamsade. Både min familj och gubbens var här och njöt. Eftersom jag har en så dålig kamera tog jag inga bilder men Andie gjorde, så klicka er dit och kolla.
Sen har jag fått byta bort mina dagar till kväll på jobbet så den lilla magen har lugnat ner sig massor så länge jag äter ordentligt. Mår fortfarande illa men det kommer ut åt rätt håll. Nu kan man även känna den lilla, iallafall jag om jag ligger på magen så känns det att det är något extra där. Tänkte ta kort på magen snart för att jag ska kunna se skillnaden. Nej, jag kommer inte ta varje vecka utan då jag/vi känner för det. Vill inte bli bara en bloggare om min mage, det finns annat.
Så har äntligen julen startat, min absoluta favorit tid på året. Huset är pyntat och nu väntar jag bara på snön. Tyvärr så är ekonomin väldigt tajt denna månad så det blir knappt några klappar. Tråkigt då jag tycker det är hundra gånger roligare att ge än att få men, men, får hålla humöret uppe än då.
Måste formatera om burken igen... Antingen har jag fått vursting virus eller så håller fläkten på at lägga av helt. Datorn stänger av sig när den känner för det och eftersom den alltid är varm så vet jag inte varför. Har en usb fläkt under men den hjälper inte mycket längre. Synd, annars brukar jag sitta framför dumburken länge men nu får det blir korta planerade stunder så jag hinner det jag ska.
Vad tycks om juldesignen, inte färdig bara ett ukast.
Nu ska jag diska och sen jobba. pöss

2009-12-06 @ 12:21:07

Postat av: Andie

Man behöver inte blogga hela tiden utan bara när det känns rätt för en själv annars utsätter man sig själv för en massa onödig stress, i know...

Kul att du har börjat känna den lilla parasiten kan tänka mig att det blir ytterligare lite mer verkligt då. Och datorer har ju en förmåga att dö runt juletider... :-( Hoppas du kan fixa till det, annars får du komma och hämta den vi lånade. Kram

15:09:23 den 2009-12-06

Postat av: Bimbo Boy

Diggar din juliga bakgrundsbild! :D

19:26:55 den 2009-12-09

Postat av: Lina

Heeej :D

Åh, vad roligt att du är gravid.

GRATTIS!

Ni är så söta och fina ihop.

Ja, julen är härlig.

Bara snön som fattas.

Julklappar behövs inte, vi kommer ha skojj ändå.

Tack för att ni kommer.

Hälsa storebror.

Puss och kram

20:56:26 den 2009-12-09


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.