(1)

Beeeeeeeeeeeeep, j#vla dator

Har precis i helgen formaterat om datorn och igår satt jag i sängen och bloggade. När jag sen satte i laddaren slutade den funka, så nu får jag inte igång skiten. Är riktigt jävla trött på denna skrothög nu. Ska ta hårddisken och sätta in den i min gamla dator istället. Den har jag tappat, slagit och ja, allt, och den fungerar ändå. Tyvärr så  måste jag använda sladdar då den inte har trådlöst inbyggt men det finns ju andra varianter oxå. Önskar att jag kunde vinna tillräckligt mcyket pengar så jag kan köpa en HP. Dem funkar vad man än gör. Aaacer är skiiit.

Morr, spott och fräs, nu har jag huvudvärk oxå. Gurkburk, nu skiter jag i det här och går och lägger mig.

2009-12-20 @ 21:31:22

Postat av: Andie

Säg till så tömmer vi lappisen vi lånat så får du ju naturligtvis tillbaka den.

23:00:02 den 2009-12-20


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.