(2)

Sommar hela dagen.

Idag var andra dan som sommaren var här, helt underbart. Låg på stranden hela dagen ocg brände upp baksidan idag. Svider som "beep" när jag sitter. Men men, det går över tills imorgon. Då ska jag sola sidor eftersom de är kritvita, nädå, jag ska ligga i skuggan och läsa. Är sista dagen i sommarstugan imorgon så jag ska packa och ta det lugnt. Har tagit lite bilder men mina prylar vill inte kommunicera så det får bli när jag komit hem.

Nu ska jag sova så jag orkar köra imorgon. Kram syns imorgon

2009-08-07 @ 00:32:23

Postat av: Saga

Hihi, håller med om att de var lite härliga ;) händer idag då?

10:09:47 den 2009-08-07

Postat av: Daniel

Njut du fine av solen å siste dagens stugeliv!

14:49:26 den 2009-08-10


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.