(3)

Såå avslappnande!

Har  knappt sovit ett skvatt inatt och har gått på auto hela dan på jobbet. Kände när jag åkte därifrån att en huvudvärk var på gång. Handlade nästan allt jag skulle ha (förutom frukost, hehe), lite snask så jag inte skulle somna i ilen och på med ljudbok. Ut på stora vägen och hem med en väldans fart. Erkänner att jag gasade en massa extra men kände att jag hellre gjorde det och kom hem fortare än att somna i bilen. Hem och tänkte att nu däckar jag. Gjorde middagsmat och sen kom jag på en snilleblixt. Vi går på långis. Ja, alltså hunden och jag. Pojkarna är och spelar rollspel så jag är mer eller mindre jälv hemma. Skööönt. Tog återigen min lilla ipod med ljudbok, två hinkar (optimistiskt) och hunden i koppel och sen började jag knalla. Gick i en kvart och sen såg jag, en hel äng full med bläåbär. Spenderade en och en halv timme med arslet i vädret och händer bland buskar, hihi. Till min hunds stora förtret. Han tyckte jag var jättetråkig. Efter en stund gick jag hemåt och där hittade jag lingon i massor. Tyvärr var inte alla mogna men ändå. Stått i nyheterna att det skulle bli ett dåligt lingon år me här hemma finns det längs gångstigarna. Helt underbart.

Det var såå avslappnande att bara lufsa runt och lyssna på bok och bara plocka i lugn och ro. Funderar på att plocka imorn med, får se om jag orkar. 


                                                        
       Nu ska jag duscha och sköta om mitt nyuttsläppta hår. Kram.

2009-08-29 @ 20:22:13

Postat av: Nettan

Jag kommer ut och njuter av lite blåbärspaj eller annat gott snart då ;)

22:15:31 den 2009-08-29

Postat av: Andie

Du har verkligen blivit huslig sen du flyttade ut på landet. Kanske det hör till?

Vi kan väl höras av nåt. Kram

12:55:44 den 2009-08-30

Postat av: Zaeta

Jag heter oxå Zara med Z hihi!

Z - Zaror :D

13:33:03 den 2009-09-04


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.