(0)

Munkar=himmelriket

Idag var jag på stan på sista besöket till kommunhälsan. Inte fick jag så mycket ut av det men men, chefen är nöjd så dåså.

Nere på stan köpte jag lunch och munkar med choklad på. Är himmelskt gott med chokladmunkar. Synd bara att dem är fulla av tomma kalorier och som man bara blir fet av. Annars skulle jag leva på munkar, jämt och ständigt. Himmelriket är definivt i runda små formar.

På vägen hem såg jag en stackars överkörd hare. Var alldeles nyss påkörd oc den låg bara där, mitt på vägen. Usch, hatar att se djur som blivit skadade. Mår fysiskt illa av det. Man kan ju åtminstone ta bort djuret från vägen. En hare är ju ganska stor. Själv skulle jag vara orolig ifall det fortfarande levde eller om det var en katt så kunde det vara någons ägare.
Nä, nu ska jag öta yoghurt och sen marsh i säng. G`natt allihopa, Pöss.

2009-04-07 @ 23:16:13


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.