(2)

Darin inte så tokig

Hörde en låt på radion för ett tag sedan. Var riktigt bra tills jag upptäckte att det var Darin. Den här är ganska bra. Har lite svårt för honom. Han sjunger nästan uteslutande om kärlek och det blir lite enformigt. Även denna låt handlar om det men den här är det fart på.
vad tycker ni? Har den smörsångande pojken vuxit upp en aning?

2009-04-08 @ 10:35:18

Postat av: Andie

Rocker som jag är har jag inte mycket till övers för Darin och när jag nu ändå tänkte att jag skulle lyssna på låten du lagt upp så la mina datahögtalare av helt. Ha ha, min dator gillar inte Darin så enkelt är det. :-D Är fröken ledig idag?

11:38:36 den 2009-04-08

Postat av: josefine

aao jag tycker både låten och att han är jättebra =)

16:08:27 den 2009-04-20


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.