(6)

Bilder från kvällen




2009-04-18 @ 13:27:03

Postat av: Tant Grön

Typiskt stela har aldrig varit något för mig :-)



Vilka härliga bilder, ser ut som om att ni hade jätte roligt!

13:45:33 den 2009-04-18

Postat av: Sandra Gee

Oj kul här va det också massa bilder :)



Hahaha ja han blev nog förälskad där faktsiskt.. försökte fjäska för min mamma så de skulle byta plats hahaha!.. söt va han iaf :)



MVH

Sandra Gee

14:10:10 den 2009-04-18

Postat av: Andie

Snyggve bilderna på oss ser jag. ;-)

15:53:55 den 2009-04-18

Postat av: Marica Rödebäck

Ser ut som ni hade en trevlig kväll!



Svar: Ja precis. Vissa bloggar skriver mestadels om vardagliga saker och skulle dom skriva något inlägg om lite mode, vad dom hittade på rean/shoppingrundan eller något dom vill ha stör jag min inte på men en hel modeblogg enbart för mode går fetbort.

18:38:42 den 2009-04-18

Postat av: mimmi

Ni ser ut att ha haft en jätte trevlig kväll:)

god mat och god dryck:)

hoppas du får en trevlig lördags kväll :)

20:25:18 den 2009-04-18

Postat av: Katsiaryna

Sv: man får tycka vad man vill det juh blogg... men skaffar man en tatuering så blir man sugen bara på fler och jag vill inte se Rihanna full av onödiga tatoos

00:17:35 den 2009-04-19


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.