(5)

Äntligen vår med glada överraskningar

Strålande solsken och 10 grader varmt. Gud så underbart, våren är äntligen här. Nsätan all snö är smält och vi har massor med krokusar och sånt i rabatterna. Hoppas jag ska vara ute på jobbet idag. DÅ blir det cykel som gäller.

Igår lämnade vi in nycklarna till gamla lägenheten. Nystädad och fin. Ett bekymmer mindre. Inte för att jag oroat mig speciellt men det är inget kul med lösa trådar. Flyttstädade det sista i måndags. Var bara lite smått kvar. Skulle möta pojkarna där men en av dem glömde nycklarna så jag var tvungen att åka hem och hämta dem och sen åka tillbaka. En omväg på en timme. Enormt rloligt när man är skittrött och hungrig men, men det var ju tvunget att blir gjort.

Igår åkte vi även sverige runt, eller ja, nästan. Från våla till maxi och hämta syster. Till gottsunda för att hämta hennes saker. Till Märsta för att lämna av henne. Till knivsta för att hämta svärmor. Tillbaka till Uppsala för att lämna av henne på Akkis. Allt på 2,5 timmar. Då fick bilen kämpa kan jag säga. Körde i 180 kilometer på E4 men vi hann i tid.

Medans vi väntade på svärmor va vi på inredningsbutiken Chili. Åh, herregud så snygga saker dem har. Hittade vår drömsoffa med fåtölj för 26000 kr. Tur att svärmor var klar fort så vi hann inte titta så mycket.

Fick deklarationen igår oxå och jag får tebax 5300 kr och gubben 4700. Ska äntligen göra om min tatuering, ska ara komma på en design. Ska be någon duktig en rita den så man får en personlig. Vill ha en helt egen sen om någon kopierar den gör inget, man är ju ändå först med den. Vad tycker ni. En tatoo som massor har eller rita en egen?

Nu ska jag snaska lunch och sen ut i solen pöss

2009-04-01 @ 14:10:05

Postat av: Emma

det blir ju mer personligt om du gör en själv! Men om du inte känner att du har någon inspiration kanske bäst att ta en redan design klar. Men helt upp till dig själv, vad du föredrar

19:49:13 den 2009-04-01

Postat av: Andie

Jag har som sagt ganska egna tattueringar. Men om du vill fixa till den så skulle jag tipsa om att gå till Pärleporten här i stan. Maken vet vart det ligger.



Och det måste ju vara riktigt skönt att bli av med lägenheten äntligen lixom.



Ses på lördag! Kram

23:36:48 den 2009-04-01

Postat av: Jan Säll

Om man ska ha en tatuering så tycker jag också att man ska ha en egen, om man kan. Min tiger, även om det är en generell design, så är jag nog ganska ensam om att ha den som en tatuering. Så leta och hitta din egen tycker jag.

08:11:31 den 2009-04-02

Postat av: Nettan

Jag tycker man ska ha en alldeles egen tatuering om det går! :) Du vill alltså inte ha Teneriffa tatueringen ;) Pöss

17:13:40 den 2009-04-02

Postat av: maria

Ta en alldeles egen det låter mer som du:)

12:07:01 den 2009-04-16


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.