(4)

Underbart väder, ut med er!

Varför sitter ni framför datorn som jag, och inte ute i det underbara vädret. Vi har strålande solsken och jag älkar hösten så nu ska jag snart ute med hunden och röra på fläsket.

Lillasyster har börjat skriva i sin blogg och herregud vilket långt inlägg. Det stor viserligen om allt som hänt under hela året och vad hon tycker och känner om allt men shit, pommes frites. Det tog en stund att läsa igenom men skam den som ger sig.

Ska försöka vara duktig idag och både träna och gå på riktig långis, får se om jag orkar.

Nä nu ka jag ut och njuta av vädret, passa på ni med, ta en liten tur runt huset eller nåt. Man blir mycket gladare av solskenet, bye bye

2008-09-29 @ 11:14:55

Postat av: Andie

Japhs en riktig långis är vad som behövs i dagens vackra väder!

Och har du lillasysters blogg adress?

11:56:54 den 2008-09-29

Postat av: Cecilia

Vad underbart de lät att gå ut i höstvädret lite. Så fort jag blivit frisk ska jag ut och träna. Ha en bra dag

09:33:12 den 2008-09-30

Postat av: Anna

här är det minsann inget vackert väder^^ bara regn och rusk

22:50:53 den 2008-10-05

Postat av: chili

fin design;)

12:33:24 den 2008-10-06


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.