(1)

Tillbaka till svenska!

Japp, är så bökigt att skriva när man är trött om det ska skrivas på engelska så nu har vi tränat färdigt.

Veckan har varit lite trög men det har ändå hänt lite saker.
 Var på grönan med pappa, ylva och imme i torsdags. Var skitkul rent ut sagt. Det lilla trolet ville åka allt och bara med mig och jag som blir åksjuk på två sekunder var nog rätt grön i ansiktet för det mesta hihi, men det var himlans kul. Jag och Ylva åkte en attraktion som gick med en himlans fart och nu undrar jag varför man inte åker sånt oftare, inte blir man för gammal för att skratta i massor.
Vi spelade på ett shoklad hjul och jag vann 2300 g plopp, en enorm låda, störtkul eftersom jag aldrig vinner något. Självklart delade vi på vinsten så alla kan bli lika trötta på plopp, hihi. Var borta hela dan och det var så mysigt att bara vara oss fyra. Räknade ut att förra gången det var bara vi (förutom imme) var när jag var runt tolv, alltså 13 år sedan så nu har vi bestämt oss för att göra sånt här oftare. Blir kanske lite lättare nu när man får planera lite mer om man ska träffas eftersom alla inte bor på samma ställe längre. Man får lägga ner manken lite.

Har även varit på immes första maraton, duktig unge. Hennes pappa anmälde henne till mcadonalds happy meal som tog plats i lördags. Alla kom förutom hennes morfar och ena moste men morbror med respektive kom upp nio på morgonen bakfulla, hihi. bra gjort brorsan. Alla barnen var jätte duktiga men imme var snabbast, tyvärr blev hon lite vilse när dem skulle springa tillbaka så hon kom inte så långt fram men det spelar ingen roll och det menar jag verkligen. Är mkt imponerad att immes pappa anmält henne och att hon gjorde det. Hon hade lite fjärilar i magen sa hon men hon gjorde det ändå. Märks inte att jag är en stolt moster eller?

Sen har jag jobbat. Är ledig nu i helgen så ska försöka hitta på nåt än bara sitta hemma. Nån som har ett förslag?

Har även formaterat om datorn, ja den nya. Musik´och filmer gick inte att spela upp, bara hackade hela tiden och eftersom jag tittar på väldigt mycket film och lysnnar på massor av musik fanns inte så mycket val kvar efter att jag rotat runt och inte hittat felet. Nu funkar det men nu ska bara alla program in igen, usch men snart färdig. Hade jag inte jobbat imorrn hade jag väl blivit färdig då.

Är själv hemma även denna vecka och det börjar bli jävligt tråkigt att göra allt själv. Är så tomt. Tur att man har en massa djur att prata med.

Nä nu ska jag leka med bilder istället. Bya bye

2008-09-02 @ 23:42:52

Postat av: Nettan

Hehe bra med svenska istället :D Ja vi får absolut träffas snart! Jag går i skolan nu på dagarna, är ledig i snitt 1 dag per vecka så nåt borde vi kunna få till :)

20:23:47 den 2008-09-03


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.