(2)

Bökigt värre!

Nu har jag sutti i en timme och ändrat bloggdesignen igen. Är inte riktigt säker på denna helller dock. Är man dyslektiker eller färgblind kanske dt är svårt att läsa den Vill ni ha vit eller svart text eller någona annan färg, skriv vad ni tycker.

Har spenderat hela dagen fixandes mina naglar och kurerat mig så att jag ska kunna jobba i helgen. Vill verkligen inte vara sjuk. Var hemma i måndags på grund av huvudvärken jag fick av oluýckan med bilen. Körde på en bomm i söndags och blev väldigt upprörd. Kände att detta kan vi inte fixa men som vanligt när man lugnat ner sig löser sig det mesta.
Lämnade i bilen på carglass på tisdagen och hämtade den efter jobbet.

En annan anledning till att jag inte vill vara sjuk är att dem andra får jobba häcken av sig då. Vi ahr fått en ny vårdtagare som tar minst en timme så vi måste nu vara fem personal istället för fyra på kvällen och det ska lösas mellan dem som jobbar deltid. Kan förstå chefen att det inte finns pengar till att anställa en ny men i den här takten kommer flera bli sjukskrivna på grund av stressen. Tur att jag oftast kan lämna jobbet på jobbet och inte tar med mig problem hem. Många va dem som är vana att joba på dagen bröt ihop första kvällen dem jobbade på grund av farten och hur effektiv man måste vara. Flera bröt ihop och grät hemma hos vårdtagare. Visst förstår jag dem men jag skulle aldrig visa vårdtagare det. Men, men, inte mitt problem.

Nä nu måste jag ut med hunden, natti natt alla glada

2008-09-11 @ 23:33:18

Postat av: Andie

Shit vilken jobbig design nu ser man ju nästan inte ens vad du skrivit.... Vad har du själv för önskemål på din design? Du vet att det finns templets som du kan "låna" från nätet?

Hoppas att du kryar på dig i alla fall!

11:03:00 den 2008-09-12

Postat av: Nettan

Du måste byta design, ha löven på sidorna som du hade innan denna, och gärna en vit bakrund med en stark färg och starka bokstäver (inte tunna linjer och så) eller en svart bakrund med stark färg och starka bokstäver. Lycka till :)

14:53:17 den 2008-09-12


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.