(4)

Pojkvänner i all ära men

ibland behöver man prata med en tjej. Vissa saker kan inte killa relatera till eller förstår inte och då måste man ha en kvinna att prata med. Jag kan prata om allt med min kille men det är inte säkert att han förstår eller så ger han en dem svaren man inte vill ha. I många fall ehöver man inte råd utan bara någon som fröstår eller tycker samma sak.

Dem flesta av våra vänner och familj vet att vi titar på hus utanfr stan och igår mailade jag en kille som hade ett utanför Enköping. Ett jättefint rött hus mitt ute på landet. Trodde inte att jag skulle få svar, har inte fått det av någon annan jag mailat, men idag fick jag ett svar där han berättade att en visningen ska ske men inte säker på när utan han skulle höra av sig. Gud vad jag hoppas att det går bra, har tröttnat att bo inne stan nu och speciellt i G-sunda. Är inget fel på själva stadsdelen utan grannarna. Är bara idioter här, vi måste låsa dörren även om vi bara ska slänga sopor som är i våningne under trots att vi har en gapig hund. Huset är naturligtvis dyrare me det är allt om man jämför med nu. Är lite orolig över hur det ska gå me vi får väl leva på nudlar och sen har ju gubben min lättare att få jobb efter december då hans kurs är slut.

Håll alla tummar ni har. Natti natt

2008-10-27 @ 23:28:21

Postat av: Andie

Åh vad spännande. Jag håller tummar och tår för att det går vägen!

See you tomorrow!

23:52:39 den 2008-10-27

Postat av: Nettan

Vad spännande gumman!! Jag håller tummarna för er att det går hela vägen! Kram

08:01:07 den 2008-10-28

Postat av: paplon

Jepp - håller tummarna så mycket det går.

15:39:46 den 2008-10-28

Postat av: Ida

Åhh, Tack så mycket :D

Ja, vissa grannar blir bara för mycket.

Det tycker vi inte om.

Lycka till med boendet! :)

23:10:33 den 2008-10-28


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.