(0)

Ny mobil!

Efter en stressig helg börjar det nu lugna ner sig. Sitter och leker med ny mobilen. Var inte riktigt säker på den men nu så. Är en walkman mobil och röd. Lite stor men den får fortfarande plats i bh:n :) Har jättebra inbyggda högtalare och jag fick andra sladdar och högtalare med. Inte riktigt van med menyerna då det är en ericsson och jag haft nokia i fyra år men allt går. Ska joba imorrn men är ledig på kvällen så jag leker väl lite mer då, tihi.

Har fått kommentarer om min nuvarande bloggdesign och det verkar som om folk gillar den. Tog fina bilder idag på träd i full höstkläder som jag tänkte använda till bakrund men det var med den gamla mobilen och jag får inte in dem på datorn. Orkar inte böka mer med den idag, får hoppas det är fint väder imorrn oxå så jag kan ta med den nya mobilen istället.

Besiktade även bilen i fedags och jag fick 4:a 2:or. För er om inte vet vad det betyder, att få en tvåa innebär att man ska åtgärda problemet och göra en ombesiktning på just det, man får fortfarande använda bilen utan att det är farligt. Mitt problem är att det är bromsarna på både fram och bak, plus nåt som kallas knackstavar. Jag måste således lämna in den på verkstad och vara utan bil en stund. Ska försöka få tid då jag inte jobbar men vi får se.

Ska duscha och sen sova, Natti natt alla glada

2008-10-12 @ 22:35:20


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.