(0)

Nagelfreaket är mitt tredje ego.

Ja, för alla ni som inte visste det är jag nagelnojig. Älskar att hålla på med naglar, både äkta och fejk. Min nya grej är att använda gelé och har haft det på så länge att mina egna naglar under är lika långa som tipparna. Har suttit i två timmar för att fixa två naglar. Inte lätt att vara perfektionist.

Imorn är det party hemma hos norrläningen vars make fyller 25. Ska för en en gångs skull dricka eftersom det är på granngården.

Ska till sthl och hälsa på pappa och hans skottska arbetskamrat på söndag och ylva ska köra även det slipper jag.

Nu måste här sovas om jag ska hinna upp i tid o´ch hinna fixa resterande naglar.
kram

2008-10-18 @ 01:02:09


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.