(1)

Morr och j#vla skit!

Kunde inte köpa någon mobil på aircall utan måste köpa den genom telenor med tjejen jag pratade med tidigare idad. Kollade deras hemsida och har inte hittat någon som jag fastnat för än, ska kika lite till

Ovanpå det att mobben krashat har min ipod lagt av. Den kan jag inte leva utan. Jag har den med mig överallt och använder den minst en gång varje dag. Vet inte vad jag ska göra. Är ingen ide att lämna in för att laga för det kostar lika mycket om ny men jag har inga pengar till det. Eek, jag måste ha en mp3 spelare. Kan inte leva utan en.

Plus att en av mina absoluta favorit damer som jag går till på jobbet inte vill ha mer hjälp på kvällen för att det är för dyrt. Hon är väldigt nöjd och behöver oss men det kostade för mycket.

Usch vilken kväll, hoppas ni andra haft det bättre, ska spela lite mindless game så kanske jag kan varva ner.
See you

2008-10-08 @ 23:16:21

Postat av: Andie

Jobbigt att dina elektroniska saker gått sönder helt plötsligt. Här har bara det trådlösa nätverket du fixat fuckat sig och vill inte funka längre :-(



Och det är ju tråkigt att de du jobbar för inte anser sig ha råd att ha hjälpen även fast de egentligen behöver det. Det är tuffa tider för svenska folket helt enkelt.

12:35:13 den 2008-10-09


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.