(1)

Herregud, vad är det med ungarna!

Hörde på nyheterna igår om barnen som hade tejpat fast en ung kille vid en lyktstolpe.Vad tusan håller dem på med. Det sägs att det var två killar som gick med på att bli fasttejpade så det påstogs vara frivilligt me vilken idé. En av killarna hade kommit loss medans den andra hade suttir där ett tag. Jag hoppas dem som gjorde det antingen får hjälp eller ett ordentligt straff. Var tusan får man en sån idé. Barnen har för lite sätt att få utlopp för in kreativitet för tror jag. Usch.

Igår fixades päronen lägenhet upp.Vi tömde den på så mycket vi kunde men det står fortfarande lite saker kvar men det borde inte vara några problem för visningen, är bara stora möbler kvar. Åkte och jobbade mitt i så jag vet inte hur mycket som är kvar, men det är ju inte mitt problem. Men nu måste jag sluta hjälpa alla andra. I vanlig ordning tar jag i för kung och fosterland och tar allas problem på mina axlar tills jag går in i väggen. Visserligen blir jag less och orkeslös i ett par timmar men ändå. Börjar kännas psykiskt att jag får leka sambandscentral och hjälpa alla så nu räcker det. Tro nu inte att jag inte tycker om att hjälpa till eller komma sluta. Jag kommer alltid ställa upp, det är sådan jag är, jag hjälper alltid till bara det att jag ignorerar mig själv iband och mina behov. Jag kommer fortsätta hjälpa till men ni måste acceptera dem få gångerna jag säger nej, jag är inte någon superkvinnan trots allt.

Tog i vanlig ordning i för mycket igår oxå, trots att jag inte skulle lyfta men jag kan inte bara titta på.
Har iallafall återigen ont i hela höger armen så nu är det lugn och ro som gäller plus styrketräningen. Ännu viktigare med tanke på mitt jobb. Ska passa på nu när jag inte ska jobba så mycket dem kommande två veckorna. Har den lätta delen av schemat kvar.

Har även en enorm hög med tvätt att ta hand om. Har inte tvättat på ett par veckor, gjordes i tisdags så nu är hela soffan full med ren tvätt som måste tas hand om innan dem blir infekterade av katthår igen, tihi.

Nä nu måste här fixas lite innan jobbet, kram

2008-10-16 @ 14:33:01

Postat av: Andie

Norrlänningen finns här för dig dår´å...

15:31:31 den 2008-10-16


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.