(1)

Här igen!

Har inte orkat skriva på ett par dagar men nu är jag här igen.

Har várit på 25-år fest i elgen och det var riktigt trevligt. Det var några dramatiska stunder men för övrigt en bra fest. Kom hem runt fyra så man var lite mör dan efter.

På söndagen åkte syster, jag och min gubbe till sthl för att äta middag med pappa och hans arbetskamrat från England. Var på bröderna ohlssons och åt. De är berömda för att ha vitlök i allt men vad jag kom ihåg så hade dem mer i när jag var där för tio år sedan än när vi var där i söndags. Trots bristen på vitlök var det underbart gott. Tog en oxfilé bit som var stekt prefekt och bara smälte i munnen, mmmm, smaskens.

Var skönt att ha ett avbrott  i allt som hänt och bara slappna av och ha roligt.

Har däremot haft huvudvärk och haft yrsel i ca en månad så nu ska jag till läkaren imorrn och ta lite prover. Har huvudvärk hela dagarna och som nu gör det så ont att det klickande ljudet som uppstår när man skriver gör ont. Har inte haft mycket huvudvärk förrut så något är definitivt fel, får se vad dem säger.

Nu ska jag äta något, åt för lite lunch, bye bye

2008-10-22 @ 14:52:00

Postat av: Andie

Fy tusan vad jobbigt det är när man har huvudvärk. Jag lider med dig.

Va bra att ni hade det trevligt på festen. Gubben blev riktigt glad över sin spritkorg kan jag ju meddela, för han drack bara av den och inte de som vi hade på kylning, såg det när jag tittade in där idag...allt utom en alkoläsk ligger kvar och jag är skyldig till att ha drukit den ;-)

Lycka till hos doktorn imorgon! Kramen

17:18:49 den 2008-10-22


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.