(6)

Det har snöat!

Japps, tror det var snöblandat ikväll när jag jobbade men jag missade det precis, typiskt. Annars brukar jag alltid stå ute och njuta av årets första snö. Tror dock inte att jag ska ränka med detta snöfall eftersom det var knappt nåt och jag missade det.

Har lämnar in bilen på lagning och det vart en hel del som skulle bytas. Bromsskivor och belägg på båda fram. Handbroms i bak och lite annat smått. Har jag otur måste dem byta hjulcylindern eller nåt till handbroms och då skulle allt hamna runt 10000 kronor. Gud vad jag hoppas att det inte är nåt stort fel men det måste göras annars blir det bara värre och då får jag inte köra med den. Fick även veta att det stället jag köpte bilen har ett dåligt rykte för att dem inte riktigt sköter sig, så då vet man det.

Eftersom bilen är på verkstad så åkte jag buss Och det ett bökigt uppdrag. Först hitta bussen och sen vilken buss. Skulle åka och träna i Ekeby men orkade inte böka så det vart på väderkvarn. Tyckte inte riktigt om det gymmet. Är van vid att maskinerna står i ordning men här stod dem huller om buller och mitt gångar. Man satt alltså i en maskin och körde mitt i vägen för alla som skulle gå till annat. Fortsätter nog träna på de andra gymmen.

Nä nu ska jag sova, håller på och däckar.

2008-10-29 @ 23:48:41

Postat av: Andie

Tjo, tråkigt att det verkar vara massor av fel på bilen.

Och jag kan iaf säga att det inte var ett snöfall som kom nu i afton, det var hagel, isande hårt hagel.

Jag hade fått för mig att du tränade borta i Ulltuna inte i Ekeby. Hur som helst det är ju tur att det finns flera f&s i stan.

God natt och sov gott.

00:26:17 den 2008-10-30

Postat av: Jessica

Mysig blogg

04:25:01 den 2008-10-30

Postat av: cubism

gillar bloggen! tänkte prenumerera på denna, och tänkte om du kanske ville göra samma sak ?:)

09:51:55 den 2008-10-30

Postat av: Linda

Men jag vill att det söar här med. Det verkar snöa överallt förutom i stockholm=(

09:52:18 den 2008-10-30

Postat av: Linda

jag får ta ch testa det, så får jag se om det hjälper. Tack så mycke för tipset! Vd ska du göra idag?=)

12:33:36 den 2008-10-30

Postat av: Ami

Fiiin blogg

02:51:04 den 2008-10-31


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.