(2)

Vuxenprat

Nej, inte sånt som ni tror. Jag och en kompis pratade politik på långpromenaden imorse. DIskuterade borgare versus sossarna. Jag har aldrig röstat för att jag helt enkelt inte brytt mig och ansett att alla politiker är av samma skrot och korn men den uppfatningen har nu ändrats. Har inte så väldigt bra koll på alla begrepp och allt dem lovat vid nyval men dem som sitter nu ska bort. Alla deras ändringar har fysiskt påverkat mitt eller andra runt omkring mig och inte till det bättre. På grund av det ska jag vid nästa val rösta på något annat så de idioter som sitter nu inte får sitta kvar. Ska läsa mer om alla som finns att välja på så får vi se vem det blir. Usch, jag börjar ju växa upp.

Igår på jobbet fick jag återigen höra att listorna är ojämna så idag ska jag in tidiagre och göra om dem helt. Den som påpekade problemen mest är så opraktisk och lat att jag höll på att strypa den. Tänker inte skriva namn eller mera specifikt då det kanske finns nån från jobbet som läser denna blogg och jag vill inte prata skit om någon. Ska göra om listorna helt från grunden så dem blir mera uppdelad av vart vårdtagarna bor och hur lång tid de vill ha hjälp. Som tur är ligger alla redan inne i Excel och jag är van  att använda det programmet så det ska nog gå på ett kick.

Måste göra mig iordning. Bye bye

2008-11-13 @ 13:14:05

Postat av: Andie

Visst var det vuxet av oss att prata politik. Men som du skriver, de som sitter just nu har inte gynnat alla utan bara de rika. Så att gå och rösta det är något som är viktigt om vi ska bort de som sitter just nu! Man ska göra sin röst hörd!

16:04:04 den 2008-11-13

Postat av: Nettan

Du ska inte heller känna dig träffad!! :) Kramis

22:02:44 den 2008-11-13


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.