(5)

Nu är det verkligen vinter!

Nu har jag fått skrapa bilen två dar i rad efter jobbet så nu känns det verkligen att det är vinter. Måste ner i förrådet och rota fram vinterskorna och vinterjackorna.

Har fått tillbaka bilen igen. Satt hela morgonen igår och pratade med resurs och den fjärde som jag pratade med löste det hela. Skam den som ger sig. Dumt att man ska behöva vara så envis och tjata men jag behöver ju verkligen bilen. Ja nu är den iallafall tillbaka och går som en klocka, igen.

Barack Obama vann, vad tycker ni om det? Själv så tror jag bara det blir positivt. HAn är ju bättre funtad än Bush. Obama ska försöka fixa till en sjukförsäkring och det som jg tyckte var bäst, dra sig ur Irak. Även om kriget påstå sig vara slut är dem ändå kvar för att "hålla i ordning" och hjälpa landet upp igen. SÄga vad man vill om det men nu får vi hoppas att dem håller några vallöften iallafall. Hur som helst lär det bli förändringar i det landet och som vanligt kommer väl alla andra länder känna av det. Blir intressant att se vad som händer i vår.
Vad tror ni? Är det positivt eller inte?

NÄ nu ska här drickas thé och sen marsch i säng. Natti natt alla glada
P.s. nu är humöret uppe igen, veligt värre

2008-11-05 @ 22:50:50

Postat av: C H I M A N

tack tack :) det ska jag göra =) Kram och godnatt

23:22:40 den 2008-11-05

Postat av: Jilina

haha tack :)

23:32:18 den 2008-11-05

Postat av: Andie

Jag tror som sagt att det är positivt att de får en ny och vettigare president i det där landet på andra sidan atlanten. Obama kommer dock att få jobba väldigt hårt för att få USA på fötter igen och jag hoppas innerligt att han kommer att klara det för det skulle nog vara väldigt bra för resten av världen också, säga vad man vill men de flesta länderna blir influerade av det som pågår i USA.

23:41:49 den 2008-11-05

Postat av: Anna

jag tror också att Obama var det bästa alternativet, och definitivt bättre än Busch. Däremot tror jag inte att det blir någon radikal skillnad på landet, vilket tyvärr skulle behövas.

07:48:45 den 2008-11-06

Postat av: Joachim

Sv: Åh, tack!

13:33:49 den 2008-11-07


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.