(5)

Muppdator, morr

Sitter framför datorn i lugn och ro efter jobbet och kolla mina favorit bloogar, men icke då. Min dator vill bara visa mig vissa sidor. Vet inte vad som är fel på den. Typiskt.

Har idag gjort om listorna på jobbet efter många om och men. Tog väl sammanlagt 1,5 timmar men skam den som ger sig. Är visserligen bara färdig med kladden så nu ska det in i datorn så jag ska in till jobbet tidigare imorrn med men, men.

Nu ska jag läsa lite Häxmästaren. Har ni läst sagan om isfolket ska ni läsa denna serie oxå, det är fortsättningen. kjam

2008-11-13 @ 23:05:27

Postat av: Andie

Tur att du fick ihop en kladd iaf på listorna till ditt jobb.



Muppigt att din dator inte vill visa vissa sidor. Såg du att jag samlat poäng till dig via mer-trafik.se

00:16:46 den 2008-11-14

Postat av: caroline

en kompis som hjälpte mig med den:P

14:00:49 den 2008-11-14

Postat av: Nettan

Åh, man kanske ska börja om och läsa igen... Haha... Visst har du kvar några böcker nåt på 40 nånting? för jag såg att de saknades när jag möblerade om. Det är ingen brådska att få tillbaks dom, bara så¨att jag vet var de är :)

16:21:36 den 2008-11-14

Postat av: caroline

Ja självklart.. vill du ha någonting av mig då?`

typ koder eller så?

23:16:44 den 2008-11-14

Postat av: caroline

Såhär står det på stilmallen.

background: #FFFFFF url(http://www.mycutegraphics.com/layout/black/blackbg6.gif);

}

15:50:37 den 2008-11-15


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.