(1)

Halloween party :)

Vi hade maskerad fest igår kväll.Det kom inte så många men det var alldeles lagom. Man hann prata med alla utan att behöva springa runt. Mamma och mi lillesyrra kom redan i fredags och ha sovit här hela helgen. Kul att träffa mamma igen, det händer inte så ofta nu när hon flyttat :( Syrran hade en massa kondomer med sig eftersom hon är singel igen (?) och dessa bjöds det på. Resultatet blev att alla satt i vardagsrummet och sköt uppblåste kondomer på varandra och till slut hamnade dem hängandes utanför våran balkong med en massa text på, hihi. Vi fick även ett väldigt halt golv på köpet, haha. Sen lekte vi även charader eftersom vi är såå vuxna. Jag tror vi höll på med det till tre. Gud så jag har skrattat, har inte haft så roligt på länge. Vilka tokiga meningar det kom upp. Även jag var med som inte brukar tycka  om att vara med utan bara titta men en gång körde jag iallafall. Det var trots allt en väldigt städad fest och flera stycken städade lite innan dem gick så vi behövde inte göra så mycket idag. Tack allihopa det var ritkigt roligt. Har inga bilder själv utan ska norpa av dem andra så dem kommer senare.

Jag ska även vara duktig och träna Ki-yoga idag. Är på söndagar och tisdagar och tisdag jobbar jag kväll så det finns inte så mycket val där.

Nu måste jag snaska lite frukost. Tack igen allihop för att ni kom och gjorde en rolig fest

2008-11-02 @ 13:04:40

Postat av: Andie

Tackar för en underbar fest!

Vi har ett antal bilder som jag kan ge dig i veckan om du vill.

20:41:15 den 2008-11-02


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.