(1)

Trög dag!

Japp, hela dagen har jag varit helt borta. Vaknade mitt i natten av att gubben ropade på hunden som behövde gå ut och sen var den natten förstörd. Vaknade av klockan och ville verkligen inte gå upp eller åka och jobba. Kom efter många om och men upp fast en halvtimme sen. Tvingade i mig frukost och in i bilen. Trots att jag var sen stressade jag inte, det brukar förstöra hela dagen. Är ganska stolt över att jag åkte ändå trots motviljan

Själva jobbet var lugnt, jobbade över och gjorde lite nödvändiga och tråkiga pappersarbeten och sen hem till mor.
Hon har ingen bil än och behövde handla och som alltid tar det ett tag att göra nåt för dem, blir ofta en äldigt massa prat, trevligt men ganska drygt när man är trött. Skjutsade hem mamma och sen hem och äta.

 Sen dess har jag bara tittat på tv. Fanns bara semifinalen i eurovision att titta på så...
Var som vanligt några skitlåtar och några ganska bar låtar med, vet ite vilka jag tycker om. Tycker att Perelli inte skulle gått vidare. Anser att man ska representera sitt land men hennes låt har det funnits 40 kopior av och den är inte speciellt svensk, men vem bryr sig, är ju bara lite musik, inte hela världen.

Nu har jag nog inget mer för idag, Natti natt alla trötta

2008-05-20 @ 23:23:23

Postat av: Andie

Jag håller med dig om Perelli och schlagerlåten.!

19:02:00 den 2008-05-21


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.