(1)

Oj, oj, oj, mitt huvud.

Herregud så det värker. Har suttit framför datorn se 11 och det tyckte inte min hjärna om . Var ett tag sedan jag satt och bara lekte så gjorde jag ett fösrök. Är inte riktigt nöjde med designen än men jag hittade ingen snygg bakgrund till den andra designen så den här får funka så länge.

Min lilla idé att skriva varje dag höll sig, hmm, en dag. Hi hi. Ska göra ett nytt försök nu, får se hur änge det håller.
Känner mig väldigt onyttig denna helg. Har ätit massor med choklad och popcor på det, usch. Som tur är så har ätit sallad till middag istället och cyklat hela tiden på jobbet så det borde gå jämt upp me är lite besviken på mig själv. Var och tränade i fredags eller trosrdags, öh, det var iallafall riktigt skönt och mår lite bättre i ryggen. Har sovit som en stock i dem nya sängarna så jag misstänker att mycket av värken berodde på det men jag har fortfarande värk i leder och sånt men det kan jag leva med. Läkaren sa att jag skulle röra på mig så mycket som möjligt och det är något för mig. Nu har jag fått en ursäkt till att presa min kropp änu mer.

Har varit utan Robert i helgen. Han är hos pingstvännerna och super skallen av sig. Skulle ha velat vara med men ville inte ta ledigt för att supa men när det är så här fint väder så, suck, skulle ha tagit ledigt ändå.

Mammas inneboende har skaffat jobb till gubben oxå. Han börjar redan på onsdag, får se hur det går. Är tydligen långa pass fast dem skulle få runt 140 kr efter skatt. Ska berätta det för Robert när jag kommer hem från jobbet. Hoppas han iallafall vill prova. Det finns möjlighet till fast tjänst så jag ska hjälpa honom så mycket jag kan. Om han får jobbet kommer vi inom ett år ha betalat av allt och förhoppningsvis har gubben tagit körkort oxå. Känns som om det är dags för det för honom oxå. Ja, ja vi får se hur det går, måste prata med honom först.

nu korttaffat om helgen:

fredag

upp 8.00

ut med Andie 1 timme

tvätta i stugan

frukost, 4 st mackor  och cappuchino.

jobba, cyklade hela kvällen

åt sallad+choklad+fullkornsrån

hem från jobbet

åt popcorn i sängen

somnade 00,30


lördag

upp 8

ut med Andie

frukost, 4 mackor, multivitamin juice och cappuchino, på balkongen

babyproofing balkongen
mamma lämnade shell kort

somnade på balkongen

till ylva oh flätade hennes hår
jobba, cyklade hela kvällen
åt sallad+fullkornsrån
till ylva, hämtade andie
hem sov 23,30

söndag
upp 8,30
ut med andie
frukost, havregrynsgröt och cappuchino
fixade bloggdesign
mamma hämtade shell kort
till ylva lämna andie
jobba,cyklade hela kvällen
åt sallad med falukorv och ost+fullkornsrån
till ylva, hämta andie


nu ska jag försöka hinna färga undre ögon fransarna innan jag ska åka jobba
hörs sen

2008-05-11 @ 13:40:06

Postat av: Andie

Bloggdesignen är riktigt cool faktiskt. Jag gillar den.
Du har haft full rulle i helgen. Själv har jag bara haft en full make i helgen... *suck*
Kramen

10:44:02 den 2008-05-12


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.