(0)

Ny start!

Ja, nu ska här sättas igång igen. Har börjat gå runt gottsunda i ca en timme dem dagar jag inte jobbar dag och nu ska jag åka och träna plus att jag ska cykla på jobbet sen.
Tog ut flätorna i förggår och när jag kom till jobbet igår kände dem inte igen mig. Abetskamraterna satt inne i grupprummet och såg helt chockade ut när jag kom in promenerande  som vanligt. Skitkul, de såg helt chockade ut, hihi. Lite kul, alla vårdtagare kände igen mig och frågade vart de färgglada flätorna tagit vägen men inte mina arbetskamrater, hihi så kul.
Ja, som ni märker är humöret lite bättre men jag hade huvudvärk hela tiden på jobbet igår och har haft det idag med. Vet inte om det är pollen, vädret eller nåt annat men det går väl över nån gång hoppas jag. Får väl knappra lite piller tills dess.
Födelsedags planerandet är i full gång men vi hittar ingen lokal. Kvarterslokalen här hemma är upptagen och vi får inte hyra nån annastans inom uppsalehem. Ska försöka låna mammas lokal men det är inte säkert att den är leig men jag  håller tummarna. Sista utvägen är väl att sitta ute på gipen eller låna lillesyrrans torp, får se hur det går.

Uppdatering på önskelista:
platttån redan fått
cykel
ny dator
pengar så jag kan bygga om sommarstugan
handväskor
present kort på gina, hm,skopunkten m.m.
tröjor med dragkedja typ munkjacka

ulead dvd workshop, dvd editerings program

inga blommor önskas
Hårddisk som ska sitta i datorn helst 250 gB
rosa eller grön t-shirt
våffeljärn
hål i örat, helst på darkwell
Raymond e feist serier, krondors söner (ej 1:an och 2:an), kriget om rämnan (ej del 4),
sagan om isfolket del 1-4+43
nagel grejer
nya dreads i garn
Bh
bikini
sommarkläning
jeans
strumpor
örhängen (ringar, 9 st)

2008-05-24 @ 12:38:53


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.