(2)

Go kväll!

Tjo alla trötta. Är övertrött så jag bara sitter och muppar mig och säger en massa tokigheter. Är lite kul att flumma till det ibland.
Jag har precis kommit hem från jobbet, hade ett APT möte idag och en massa ändringar inom administationen kommer ändras, orkar inte skriva om det, är för mycket info så om ni vill veta måste ni fråga, haha.
Har cyklat på efterkvällen och återigen ätit sallad fast med en bull bit och en smarry till efterrätt så jag har fuskat idag igen.
Vad tycker ni om den nya designen, vet inte än, har svårt att bestäma mig men det vet ni redan.
Ska titta på lite bloggar och sen natta.
Hörs imorrn

2008-05-14 @ 23:38:53

Postat av: luhluu

jättefin blogg! håller på och gör om min nu några bra tips? =) kram

13:13:34 den 2008-05-17

Postat av: luhluu

jaa håller med. han gör underbar musik, oaki tack för tipset! ska kolla in det Tack! =)håller på att bygga om den nuu, men är inte riktigt nöjd med headern. passar inte till det andra..

18:47:44 den 2008-05-18


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.