(1)

Allt och inget!

Japp, nu har de små trollen blivit så modiga att de har vågat komma ut i vardagsrummet men bara när någon sitter där. Liten är hela tiden i närheten och kuttrar när dem försvinner ur synfältet. Mu har tom varit inne på toaletten helt själv. De är sååå söta.
Ska lägga in lite fler bilder och en film om min  dator blir färdig någon gång. Den är så j*vla trög just nu. Ska önska mig en ny hårdisk i födelsedags  present av päronen.

Ja om  två veckor blir man ett år närmare pensionen. Hmm, vet inte om jag orkar fira iår. Kommer kanske rymma till kusten och ta det där. Orkar inte med allt stök runt omkring. Man ska baka eller köpa nåt att bjuda på och våran ekonomi är skrutt just nu. Funderar på att hyra lokalen och ha grillknyt istället för fika. Blir inte så bökigt, alla får ta med det dem vill så bjuder vi på efterrätt eller nåt sånt. Hur som helst så blir det i lokalen om det blir nåt, har inte plats hemma. Usch, känner mig helt blä nu när jag sitter här. Har inte råd med någonting. Jobbet som gubben skulle på imorrn blev inget då inte arbetsgivaren hört av sig. Förhoppningsvis så blir det av ändå men man kan ju inte räkna med det. Hade fått upp hoppet om att vi äntligen skulle kunna betala tillbaka allt och alla och ändå ha råd att fixa stugan på kusten, men det får väl bli någon annan gång.

Jaha vad gjorde jag igår. Var på långis med hunden som vanligt, öhm, var hos svärmor en stund och sen handlade vi in lite onyttigheter och så tittade vi på film. Vi såg på number 23 med Jim Carey. Var riktigt bra. Hade svårt att se Jim i en seriös film men han är en ruskigt bra skådespelare. Denna film var så konstig att han passade perfekt. Kommer inte berätta nåt om den förutom att den är obehaglig och om man tycker om skräckisar och rysare ska man definitivt se den.

Idag har jag varit duktigt och både varit på långis och tränat. Har varit på friskis i Ultuna för första gången. Ska nog fortsätta gå dit, var bara nya maskiner och jätte fina lokaler. Sen har jag diskat och stekt pannkakor till middag. Följde med norrlänningen till affären sen har det inte hänt så mycket mer.

Sitter och bråkar med mitt trådlösa internet. Funkar inte trots att jag har perfekt mottagning. Morr, spott och fräs. Ska fråga pappa om han kan kolla på den och sen om han hittar felet.

Önskelista:
Hårddisk som ska sitta i datorn helst 250 gB
rosa eller grön t-shirt
platttång
våffeljärn
hål i örat, helst på darkwell
Raymond e feist serier, krondors söner (ej 1:an och 2:an), kriget om rämnan (ej del 4),
sagan om isfolket del 1-4+43
nagel grejer
nya dreads i garn

kommer inte på nåt mer nu,

nu ska jag glo påda vinci koden
hörs imorrn

2008-05-13 @ 21:43:59

Postat av: Andie

Vilken dålig stil av den där arbetsgivaren måste jag ju säga!!!

Angående ditt kalas...är det inte längre... shit snart är det ju sommar på riktigt... jag tycker att ett grillisknyt i lokalen låter fin fint faktiskt.

Kram

09:58:39 den 2008-05-14


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.