(2)

Sex and the city filmen!

Idag var jag och såg filmen, hade inte tänkt se den på bio egentligen men två kompisar skulle se den så jag följde med. Skit bra, för att vara frank. Tycker inte om kärleksfilmer men den här älskar jag. Skrattade och grät om vart annat i hela filmen så har ni inte sett den och tycker om serien ska ni definitivt gå och se den.

Har varit utan gubben som varit och jbbat och har varit ganska ok ändå. Har varit upptagen nästa varje dag så jag har inte varit hemma och sett den tysta lägenhet.

Vi har lämnat två kattungar till mamma och syster och det gick bra. Deras katt fräste i början och nu efter 4 dar fräser ungarna istället. Så länge dem inte slåss så löser det nog sig efter ett tag. De är ju djur som fixar sånt själva. Den lilla vi har kvar var lite uttråkad i början men nu har hon börjat leka med sin mamma och extra pappa istället så hon får ut sin energi ändå utan att klättra i alla möbler. Hi hi. Ska lägga in lite bilder och filmer på dem imorrn om jag kommer ihåg.

Nu är det ca 1,5 vecka kvar till kusten och det börjar bli lite veligt. Min familj ar inte bestämt hur länge eller om de ska åka än. Som tur är har jag min egna stuga och min egen bil så jag kan åka när jag vill. Ska bara försöka hitta en fungerande spis så är stugan färdig så att man kan vara där. Är kanske en sak kvar och det var att det läckte vid diskbänken men dt får rörmokaren göra så det kan inte jag lösa själv. Gubben eller pappa kanske kan, men man ska ju orka oxå.

nä nu måste jag ut med hunden och sen sova.
tack flickor för en jättetrevlig eftermiddag, många kramar

2008-06-29 @ 23:45:25

Postat av: Anonym

Riktigt bra film eller hur! Nu har jag sett den och kommer istället att gå runt och vänta på att DVDn ska släppas galet...

Kram Kram

10:37:31 den 2008-06-30

Postat av: stina

Hej var med och tävla!



http://kittygitty.blogg.se/2008/june/tavling-1.html

16:13:59 den 2008-06-30


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.