(2)

Gud så trött jag är!

Idag kom jag, otroligt nog, upp ur sängen klockan sex. Vaknade första gången halv fem för att jag inte kunde andas och sen var det igång. Glömde nästan bort att jag skulle åka buss til jobbet och hann inte äta ordentlig frukost. Som tur var hade jag gjort iordning fruktsoppa som jag drack upp på bussen. Efter att jag jobbat färdigt fick jag skjuts till storvreta där vi tömde mammas hus och fixade det allra sista. Åkte in till förrådet och sedan till en återvinningscentral och slängde allt skräp. Så nu e man hemma igen och jag är så j"kla trött och hungrig. Är inte van att gå upp så här tidigt och hålla på hela dan, hoppas jag får sova ordentligt.

Satt precis och bloggade runt lite och har upptäckt hur dåligt många yngre skriver. Nu låter man väl som en gammal tant men jag tycker det är svårt att läsa när dem inte skriver komma, punkt och har helt fel meningsuppbyggnad. Vissa är ganska rolig information men att läsa dem är skitsvårt. Hur kommer det sig att den yngra generationen inte bryr sig alls om hur. Är respektlösheten en trend. Att vara så slapp och grisig som  möjligt. Jag fattar det inte alls och tycker bara dem är irriterande små snorunga ibland.

Usch så gammal jag lät, haha.

Nu ska jag försöka dra mig in i köket och fixa disken, om jag orkar. Bye Bye

2008-06-17 @ 19:31:39

Postat av: Andie

Hoppas att det gick bra med rensningen av det sista. Och ja, lite gammal lät du allt när du gnäller på ungdomarna... :-P

11:52:34 den 2008-06-18

Postat av: Nettan

Tack detsamma gamling ;) Pöss

19:15:08 den 2008-06-19


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.