(1)

Klarat av gräset, äntligen!

Ja, idag har jag varit ute nätan hela dagen. Har gjort rent plattorna och fixat rabatter runt vår lilla täppa. Var tom ute medans syrrans kille klippte gräset. Hade tagit både nässpray och ögondroppar men det är det värt om dem funka. Äntligen har jag hittat nåt som funkar. Heter Lomudal om någon annan vill prova, är mot pollen allergi. Har mördat lite flygmyror idag. Har ena väggen som är full av vanliga myror och sen kom det dem flygande precis utanför fönstret och då gick det över gränsen. Hatar flygmyror sen dem la ägg i min säng  och när man kröp ner där och det började bli varmt så kläcktes dem. Vaknade av att det kröp på hela kroppen. Fy tusan.
Har varit 28 grader i solen så nu är nästan all tvätt ren och torr. En maskin ska tvättas imorrn sen är jag fri från denna plåga.
IMorrn kommer flickorna, ska bli riktigt kul. Var länge sedan vi gjorde nåt ihop så jag längtar. Tur att dem ska komma på mitten av dagen så jag slipper vänta så länge.
Nä nu ska jag knoppa. natti natt alla glada

2008-07-24 @ 00:15:40

Postat av: Kiwi

Hej gumman!

Skönt att du äntligen fått din semester! Lite avis är jag allt ;)

Njut nu av resten av tiden och hälsa alla!

Kram

12:17:18 den 2008-07-28


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.