(2)

En tand mindre

Jag var och drog en visdomstand och f#n så snabbt det gick. kom in och blev uppropad utan att anmäla mig, in i rummet, fick bedövningssprutan, väntade 5 minuter så den fick ute, sen vickade han lite på tanden och tog tången sen var den ute efter kanske 5-10 minuter. Mycket imponera an honom. Sen fick jag se den och dem undrade om jag ville behålla den. Blä, vem vill det. Iallafall så  förklarade han  vart rötterna satt och hålet m.m. Var ganska intressant att se den från alla håll och  så nära. Var nog bara borta en halvtimme medans norrlänningen passade Andie. Tack igen.

Satt och pratade en stund sen åkte jag till mor och velade, som vanligt när vi ska göra nåt. Det bestämdes en hyra för de som bor där och senpackade vi de saker vi vågade röra som var pappas. Vi lät data grejerna och alla papper vara, man vet ju aldrig, kan vara viktiga saker så då ska man inte pilla för mycket.  hihi.

Vi bestäme om kusten och nu är det färdigvelat. Pappa vet ej när han är ledig så han kommer sen men vi andra åker ner och stannar så länge vi kan. Stora syster åker ner med pappa. Fick även reda på att det inte kommer så många av brorsans kompisar, tror det bara var två. Känns skönt, det är bättre med färre, blir lugnt och skönt då.

Alldeles nyss vart det en massa liv utanför huset. Tre killar stod och skrek och ropade efter att någon skulle kasta ner nycklarna till porten. En utav dem hade en kniv.Nyfikna jag kunde inte låte bli att titta och de trodde att jag ringde till polisen eftersom jag pratade med mamma i fonen men jag vinkade och skakade på huvet, dumt att lägga sig i men jag vill ju inte få en massa skit själv. Nu hördes ett skott tror jag. Ja, man kan ju klaga på att det inte händer nåt i Gottsunda iallfall.

Nä nu ska jag ut med hunden och hämta cykeln tills imorrn, natti natt

2008-07-01 @ 22:32:32

Postat av: Andie

Shit tjejen, vi brukar höra skottlossning men vi hörde inget... men vem vet vi kanske har blivit döva av allt borrande idag.

Det var bra att ni fixat inför resan å alla människor som ska med och allt annat mindre kul. Och stor tumme upp till hyrorna!!! Det var väl på tiden.

Kram



p.s. jag har skrivit om kryssningen på min blogg

23:04:19 den 2008-07-01

Postat av: Nettan

Oj, nu får ni vara försiktiga om ni ska gå ut, ifall de trodde du ringde polisen.. Jag och Andie har funderat på om vi ska komma ner några dagar till kusten? Andie pratar nog med dig idag om det, vi hörs närmar eom det! Puss

11:42:22 den 2008-07-02


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.