(1)

Packningsdag

Imorgon ska vi äntligen upp till Klvösjö och åka skidor och  som vanligt är halva familjen sjuka, händer varje år vi ska dit fast vi brukar bli sjuka där. Ja ja, så länge vi kommer till vintern är jag nöjd. Saknar vintern, vill ha -10 och snöigt så man kan åka pulka och ha snöbolls krig. Ska ka skidor trots att jag är sjuk har ju åkt med bruten handled så kan jag åka med lite halsont.

Sen har både Nettans och Vonkas bebisar ploppat ett bra tag sedan. Nettan fick en pojke på nyårsaftons morgon som fick namnet William, Vonka fick en liten tjej som dem döpte till Sophia från Vonkas mormor tror jag. Båda barnen är jättesöta och mår fin fint. Naturligtvis har jagvarit över och hälsat på båda familjerna.

Har återigen flätat in dreads i håret och lilla tippex har enormt roligt när jag ska sova, antingen så ligger han på dem eller så jagar han dem när jag rör huvudet, så inatt har jag inte sovit mycket, irriterande små djur.

Sen har vi fått ett nytt schema på jobbet som jag är jättenöjd med. Har jämnare uppsättning av dagarna så jag jobbar inte så långa pass och har fått mera % och dagar. Har även fått en löneökning av chefen så det börjr kännas riktigt bra där, det verkar som om  dem tycker att jag gör ett  bra jobb.

Hela dagen dag ska vi packa och laga mat vi ska ha med oss upp. Har delat upp allt så mamma, jag och robert, ch och malin har delat upp så inte en person får laga mat hela tiden. Sen ska vi städa lite och hoppas på att lgh:n står kvar när vi kommer hem.

Efter skidåkningen ska vi tll kusten på Runes begraving. Konstigt, han var bara 64 och dog i sömnen. Hade aldrig haft några problem förrut. Tycker synd om farmor, hon förlorade först sin kära och sen sin son inom loppet av 1,5 år. Vet inte hur länge hon orkar men jag hoppas att hon hinner med flera år till.

Nä nu måste jag ut med hunden, hoppas alla mår bra och lever ,ånga år tl så vi får njuta av allas sällskap länge.

2008-02-12 @ 10:00:27

Postat av: Nettan

Hej gumman! Vad tråkigt med Rune, alltid tråkigt när någon går bort så där oväntat. Hoppas trots de tråkiga nyheterna får en bra resa i klövsjö! Kram

12:47:16 den 2008-02-12


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.